Вхід на сайт

Нові на сайті?

Зареєструватись
Наприклад: Єгипет

Практично все, що «погано лежить», туристи дозволяють собі взяти із собою на пам'ять. Найчастіше це  халати, рушники, лампочки, постільна білизна, батарейки з пультів, подушки, вішалки для одягу, навіть чохли для матраців. Однак, першість утримують вищезгадані приналежності з ванни і тапочки. При цьому, з маленьких незалежних готелів крадуть значно менше, ніж із закладів, що належать великим готельним мережам. Мабуть, десь всередині у туристів спрацьовує принцип «вони багаті, то від цього не збідніють». Багато постояльців помилково вважають, що, раз вони заплатили за номер, значить, все в ньому стає їх власністю. Звичайно, це не так, але деякі речі можна брати з готелю на відносно законних підставах. 

Переконавшись, що повністю викорінити крадіжку речей з готелів неможливо, їх власники і постояльці прийшли до цілком логічного негласного компромісу. Основний принцип простий: якщо предмет не оже бути використаний повторно, то його можна забирати.  Таким чином, можете сміливо пакувати у валізи одноразові готельні тапці, шапочку для душу,  зубні щітки ... Так само ніхто не стане вас наздоганяти за забрані з собою (в помірних кількостях) мило, шампунь чи гель для душу. Крім того, вважається нормальним, якщо гість  візьме «на пам'ять» сувенірну і канцелярську продукцію з логотипом готелю: сірники, ручки, блокнот, швейний набір ... Користуючись ними, ви будете створювати готелеві додаткову рекламу, за яку, як відомо, потрібно платити. А ось зникнення таких речей, як рушник, халат, попільничка та інших, які не потрапляють під поняття «одноразовий», вважається нічим іншим, як звичайним злодійством, що досить суворо карається в Японії та Нігерії.