Вхід на сайт

Нові на сайті?

Зареєструватись
Наприклад: Єгипет

5 порад авіамандрівникам: як уникнути поширених помилок
 
Квитки куплені, валізи зібрані, всі термінові справи завершені - ви в очікуванні години «Х», щоб замовляти таксі і мчати в аеропорт. Що може затьмарити довгоочікувану подорож? У більшості випадків нічого, але, тим не менше, ніхто не застрахований від несподіванок - як приємних, так і не дуже.
 
Ми підкажемо, на які моменти слід звернути увагу, щоб уникнути багатогодинного очікування в аеропорту, непередбачених витрат грошей і нервів та інших неприємностей, що підстерігають авіамандрівників.
 
Отже, кілька поширених ситуацій, знайомих авіапасажирам, у яких щось пішло не так ...
 
Ситуація №1 - приїхати в аеропорт і дізнатися, що твій рейс відклали на кілька годин
 
Що робити. Перед виїздом в аеропорт, зайдіть на його офіційний сайт або на сайт вашої авіакомпанії, знайдіть на online табло свій рейс і перевірте час вильоту. Всі зміни в розкладі вносяться в режимі реального часу, тому інформації на сайті можна довіряти.
 
Зрозуміло, що в авіації, як і в інших видах транспорту, не завжди все відбувається чітко за розкладом. Виліт може затриматися в зв'язку з погодними умовами, усуненням технічних несправностей, очікуванням транзитних пасажирів та іншими факторами. Тому запізнення на півгодини не варто сприймати як трагедію. А ось про затримку на кілька годин через туман або, скажімо, збоїв в роботі аеропорту краще дізнатися заздалегідь.
Багато авіакомпаній попереджають своїх пасажирів про зміну часу вильоту заздалегідь по телефону (дзвінки і SMS) або по e-mail. Тому обов'язково повідомляйте перевізнику свої контакти (під час бронювання квитка, наприклад), тоді ви зможете отримувати інформацію оперативно і з перших рук. Поставтеся до цього моменту серйозно: дайте не тільки номер свого «домашнього» мобільного, а й номер картки TravelSim, яка буде з вами в поїздці, а ще краще - контакти в Facebook, Skype, WhatsApp, Viber і навіть телефони друзів і близьких, з якими точно будете підтримувати зв'язок. Це у ваших інтересах!
 
Ситуація №2 - летіти з пересадкою і спізнитися на другий рейс
 
Що робити. Намагайтеся завжди купувати «наскрізний» квиток в рамках єдиного бронювання. Пам'ятайте, що квиток є свого роду договором між вами і перевізником. В рамках цього договору авіакомпанія зобов'язується доставити вас в кінцеву точку призначення згідно із зазначеним у квитку маршрутом. Якщо маршрут складається з декількох рейсів, перший з яких затримується, і ви не встигаєте на пересадку, перевізник зобов'язаний запропонувати вам альтернативні варіанти перельоту. Всі витрати - на новий квиток, на харчування і проживання в готелі (якщо найближчий рейс на наступний день) - це турбота авіакомпанії.
 
Якщо ж ви купуєте окремі квитки у різних авіакомпаній і стикуете рейси самостійно, відповідальність за неявку на рейс в аеропорту транзиту (по будь-якої причини!) Лягає на вас. Доведеться купувати новий квиток за власні гроші - без надії на компенсацію з боку кого-небудь з перевізників. До того ж вартість квитка, купленого в останній момент, буде аж ніяк не акційною.
 
Ситуація №3 - дізнатися на реєстрації, що ваш квиток анульований
 
Що робити. Вивчіть правила перевезення і постарайтеся їх не порушувати! Перевізник може анулювати ваш квиток, наприклад, в тому випадку, якщо ви пропустили один з рейсів свого маршруту. Причому ваш зворотний квиток потрапляє під точно такі ж «санкції».
 
Розберемо ситуацію на прикладі:
Ви збираєтеся летіти з міста А в місто Б, а потім з міста Б в кінцевий пункт призначення - місто В. А через тиждень - по тому ж маршруту, але в зворотній послідовності: місто В - місто Б - місто А. У вас на руках квиток в обидва кінці: туди (А - в) і назад (в - А), оформлений єдиним бронюванням (див. пункт №2).
 
Так ось, вам необхідно в точності слідувати вказаним маршрутом: А - Б - В - Б - А. Ви не можете приїхати в пункт Б, наприклад, на машині і «підсісти» відразу на другий рейс! Якщо ви не прийдете на реєстрацію в пункті А, система бронювання «затаврує» вас як не з'явився на рейс пасажира і автоматично анулює ВЕСЬ квиток. Уникнути такого повороту подій можна, попередивши перевізника про зміни в планах заздалегідь. Співробітник авіакомпанії внесе відповідні корективи в своє бронювання. Чи буде ця послуга безкоштовної? Скоріш за все ні. Але це залежить від умов вашого тарифу.
 
Ситуація №4 - «розминутися» зі своїм багажем на маршруті з пересадкою
 
Що робити. Головне - простежити, щоб ваш багаж був зареєстрований правильно. Тут є певна специфіка в залежності від типу квитка.
 
Якщо ваш складний маршрут оформлений «наскрізним» квитком, багаж має бути зареєстрована зразу до кінцевого пункту призначення. Навіть якщо рейси виконуються різними перевізниками, між авіакомпаніями існує угода, згідно з яким валізи транзитних пасажирів передаються на наступний рейс. Це актуально завжди, незалежно від часу стикування - будь то один годину або добу.
 
У разі якщо два (або більше) авіаквитка були оформлені окремо, необхідно самому забрати свою валізу з багажної стрічки в аеропорту транзиту і заново зареєструвати його на наступний рейс. Інакше ви з ним просто «розминеться».
 
Ситуація №5 - дізнатися, що вам не вистачило місця в літаку
 
Що робити. Спокій і тільки спокій! Так, це дещо несподівано, але не трагічно - полетите наступним рейсом. Подібна ситуація може скластися при так званому овербукинг (від англ. Overbooking) або, простіше кажучи, перепродажу, коли квитків на рейс продано більше, ніж місць у літаку. Таке може статися у будь-який авіакомпанії світу, так як всі вони намагаються застрахувати себе від неявки пасажирів і скасування броні в останній момент. Але ви можете убезпечити себе від такої несподіванки або навіть витягти з неї істотну вигоду.
 
Для того щоб не «потрапити під овербукинг» просто не приходьте на реєстрацію в останній момент. Якщо ви хочете зареєструватися прямо в аеропорту, приїжджайте заздалегідь. А ще в нашому столітті високих технологій можна зареєструватися заздалегідь online :) Просто, зручно і надійно.
 
Якщо ж ви все-таки не потрапили на свій рейс, поставтеся до ситуації з оптимізмом. Авіакомпанія завинила перед вами, не надавши обіцяну послугу, і тепер ви маєте право:
 
а) полетіти наступним рейсом безкоштовно (новий квиток купувати, природно, не треба)
 
б) отримати цілком пристойну суму компенсації за спричинені незручності і пережитий стрес
 
Неординарних ситуацій в подорожі може бути безліч. Не бійтеся зайти на сайт або зателефонувати в контакт центр вашої авіакомпанії і уточнити будь-яку інформацію щодо перельоту, умов тарифу і іншого. За питання грошей не беруть, зате ви будете у всеозброєнні.